برپایی میز خدمت جهادی سپاه در روستای نجنه سفلی

جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه‌ی مردم و مسئولین شهرستان بانه در روستای نجنه سفلی  میز خدمت برگزار شد.

جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه‌ی مردم و مسئولین شهرستان بانه در روستای نجنه سفلی میز خدمت برگزار شد.

به گـزارش هه نـگاو،

این جلسه که با استقبال خوبی روبرو شد، مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشتند. 

در این جلسه که با حضورسرپرست فرمانداری ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، رئیس دادگستری و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد مردم در دیدار رودررو با مسئولین دغدغه های خود را مطرح کردند و سرپرست فرمانداری نیز قول رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی مردم داد.

سرهنگ امیرعباس امری فرمانده سپاه بانه هم بااشاره به مردم سالاری دینی گفت: جمهوری اسلامی ایران نمونه، الگوی محقق شده مردم سالاری دینی است و مردم هم همیشه در صحنه های مختلف همواره در کنار این نظام مقدس بوده اند.

سرهنگ امری تصریح کرد: با انجام کارمیدانی در میان مردم می‌توان بخشی از مشکلات آن‌ها را با همیاری سازمان‌ها و ادارات بررسی و مرتفع کرد چنانچه این کار با بروکراسی‌های اداری میسر نیست.

وی  مسجد را مکانی برای گره گشایی  مشکلات مردم عنوان کرد وافزود : از قدیم الا ایام مساجد مکانی برای گفتگو و کمک کننده مردم بوده است به گونه ای که با بیان مشکلات موجود در مساجد وحضور افراد دیگر، و سایر اعضای آن محله توانسته اند  نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند .

رئیس دادگستری نیز در این جلسه بصورت خصوصی با مردم دیدار کرد و مشکلاتی هم چون پرونده های حقوقی، آب چشمه را مورد بررسی  وپیگیری قراردادند و ‌دراین راستا قول مساعد دادند که در اسرع وقت به پرونده آنان رسیدگی شود.  

ماموستا رحیم کتابی امام جماعت روستای نجنه هم  با قدردانی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاها از برگزارکنندگان میز خدمت تشکر کرد.

دراین جلسه روسای ادارات آموزش وپرورش،راهداری،مخابرات،آبفا وسپاه چندین مصوبه امضاء ‌و مقرر گردید این مصوبات تا دوماه آینده اجرایی گردند.

برپایی میز خدمت جهادی سپاه در روستای نجنه سفلی برپایی میز خدمت جهادی سپاه در روستای نجنه سفلی